Mim: En Sevdiğim Yan Karakter

Bu mim olayından ben de yapmak istedim ^^ (Biraz özentilik var işte) :D
Çoğu zaman ana karakterlerin üzerinde durulduğu için biraz da yan karakterlere ilgili fikirler çıksın istiyorum ortaya...
Kore dizilerinde her karakteri sevdiğim için ayrım yapmak biraz zor olacak ama mutlaka birini söyleyeceksem bu kişi You're Beautiful dizisinin yan karakteri Jung Yong Hwa olur. Aslında Jang Keun-suk' u da severim( hem tip hem oyunculuğu olarak) ama bu diziden önce You've Fallen For Me dizisini izlediğim için Park Shin Hye ve Jung Yong Hwa yı daha çok yakıştırdım. Ama malesef dizi boyunca yan karakterimiz hep üzüldü :(
 Sizinde en sevdiğiniz yan karakteri öğrenelim mi? :))  (Bu arada bu konu blogunuzdaki yazıları okurken aklıma geldi) ^^
 Bu mimi blogunu keyifle takip ettiğim http://gguneykore.blogspot.com.tr/  e gönderiyorum. :)

0 yorum :

Yorum Gönder